NY GRIS Rektangulær taglækningsomskifter
stil | Model | Farve | Længde | Materiale | Nettovægt | Bredde | Pris | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | TLS672-CL | Klar | 10ft. | 67% PVC, 33% polyester | 2.27 lb. | 3ft. | 1.424 kr. | |
A | TLS673-CL | Klar | 7ft. | 67% PVC, 33% polyester | 2.56 lb. | 3ft. | 1.364 kr. | |
B | TLS553-CL | Klar | 10ft. | 67% PVC, 33% polyester | 3.65 lb. | 5ft. | 1.905 kr. | |
C | TLS554-CL | Klar | 20ft. | 67% PVC, 33% polyester, rustfrit stål | 13.34 lb. | 10ft. | 5.272 kr. | |
B | TLS553-GY | Gray | 10ft. | 67% PVC, 33% polyester | 3.65 lb. | 5ft. | 1.905 kr. | |
C | TLS554-GY | Gray | 20ft. | 67% PVC, 33% polyester, rustfrit stål | 13.34 lb. | 10ft. | 5.272 kr. | |
A | TLS672-GY | Gray | 10ft. | 67% PVC, 33% polyester | 2.27 lb. | 3ft. | 1.424 kr. | |
A | TLS673-GY | Gray | 7ft. | 67% PVC, 33% polyester | 2.56 lb. | 3ft. | 1.364 kr. | |
A | TLS673-TR | Gennemsigtig | 7ft. | 67% PVC, 33% polyester | 2.56 lb. | 3ft. | 1.364 kr. | |
B | TLS553-TR | Gennemsigtig | 10ft. | 67% PVC, 33% polyester | 3.65 lb. | 5ft. | 1.905 kr. | |
C | TLS554-TR | Gennemsigtig | 20ft. | 67% PVC, 33% polyester, rustfrit stål | 13.34 lb. | 10ft. | 5.272 kr. | |
A | TLS672-TR | Gennemsigtig | 10ft. | 67% PVC, 33% polyester | 2.27 lb. | 3ft. | 1.424 kr. |
Vi er her for at hjælpe!
Leder du efter en del, der ikke er angivet her?
Udforsk mere
- Drop-In vaske
- Gå til betalingvogne
- durometer
- Reb barrierer
- Cylindre til genvinding af kølemiddel
- Pumpestyring
- Relæer
- Højtryksrensere og tilbehør
- Spændere og strammere
- Bremser, koblinger og tilbehør
- SCHLAGE Låsesæt
- ALPHA FITTINGS Mand Connector
- FASCO Støbejernsramme bag-/fodmotormonteringsenhed lejemotorer
- WALTER TOOLS F2330 Ansigtsfræsning med høj fremføring
- RIDGID Seesnake CSX-VIA sendestk.
- EATON BR Series Spa Paneler
- Cementex USA Flush Connect isolerede stikkontakter, 6 punkter, 3/8 tommer firkantet drev
- HUBBELL-WIEGMANN Bagpaneler
- DAYTON Repl Hjul, Sort, 6 In, Pk2s
- WINSMITH SE Encore-serien, E24-størrelse, CDVD-orm/orm dobbelt reduktionshastighedsreduktion