Ofte stillede spørgsmål

Spørgsmål: Hvordan sendes min ordre?

A: Ordrer til kunder i Denmark og andre lande i Europa vil være via TNT fra vores lager i Amsterdam

Q: Hvornår kommer min ordre?

A: Varer på lager sendes inden for 24 - 48 timer, og leveringstiden er normalt 5-7 dage. Du modtager en forsendelsesbekræftelse på e -mail med sporingsnummeret

Q: Skal jeg betale moms?

A: For kunder i Denmark, vil der ikke blive opkrævet moms af erhvervskunder, der oplyser et gyldigt momsnummer

Sp .: Kan jeg afhente med min egen budkonto eller speditør?

A: Selvfølgelig kan du sende med dit FedEx / DHL / UPS kontonummer, hvis du vil afhente fra vores amerikanske lager

Q: Tilbyder du luft- eller søfragt?

A: Til tunge / omfangsrige varer bruger vi luft- eller søfragt til Denmark med endelig levering med vejfragt. Kontakt os for en fragt qu

Q: Kan jeg returnere min ordre?

A: Ja, du kan returnere din ordre inden for 30 dage efter levering, så længe varer er i helt ny stand i deres originale emballage

Sp .: Kan jeg anmode om et tilbud?

A: Ja, vi tilbyder anmodning om tilbud ("RFQ") for hvert produkt, der er angivet på webstedet. Du vil modtage et tilbud på e-mail

Sp .: Kan du skaffe industridele, der ikke er angivet på webstedet?

A: Ja, vi kan få en hvilken som helst del fra et af de 2,000+ amerikanske mærker, vi tilbyder. Send venligst en e -mail med din RFQ

Q: Skal jeg bestille på webstedet?

A: Nej, du kan sende os en købsordre via e-mail. Du vil herefter modtage en proformafaktura til betaling. Du har også mulighed for at gennemføre dit køb online med kreditkort eller Paypal

Sp .: Hvilken valuta kan jeg bruge til betaling?

A: Vi modtager betaling for online ordrer i DKK. For offline ordrer accepterer vi kun betaling i EUR

Kontakt

Kontakt din account manager med det samme for at få personlig rådgivning.
Vi er til rådighed mandag til fredagfra 07 til 30.